Dag 20, van Wells, ME naar Boston, MA

Toen we wakker werden keken we uit het raam en het is gewoon helemaal mistig. Nou ben benieuwd wat verder de dag brengt want ze gaven op dat het weer een mooie dag zou worden, dus we trekken toch echt weer de korte broek aan. Nadat we zijn uitgecheckt, en in het hotel kan je alleen koffie krijgen in de ochtend, gaan we aan de overkant een ontbijtje eten. Dit doen we bij het restaurant met de 'gouden bogen'.
Na het ontbijt gaan we opweg richting Boston en we zien wel wat we onderweg tegenkomen. Wel had ik gezien dat we onderweg nog een outlet tegenkomen in het plaatsje 'Kittery', dus als we hier aankomen gaan we wel even een paar winkels in. Het is geen leuke outlet dus we zijn hier redelijk snel klaar en gaan weer opweg.

Dan komen we weer eens een Walmart tegen, tja en daar moeten we even stoppen want Niels wil nog een keer kijken of hij wellicht een special item kan vinden voor zijn verzameling.
Ook nog even gek doen!
 en zijn we zo geen leuk stel samen?

Helaas komen we niet dat 'ene' speciale item tegen wat Niels zoekt maar hebben ons wel weer even vermaakt. Als we alweer wat mijl op de weg zijn komen we ineens stil te staan op de brug, deze gaat echt net open dus we doen de motor uit en kijken hoe gek het weer is. Als u naar 'links' kijkt ziet u mist.
en als u naar 'rechts' kijkt schijnt de zon...
Bizar he! maar goed de zon schijnt en het is heerlijk buiten dus als de brug weer dicht is zetten we verder koers naar Boston. Vlak voor de airport tanken we de auto nog even af en dan is het redelijk file rijden om bij het hotel te komen. Ik heb eergisteren toch nog maar even het hotel omgeboekt van een hotel midden in de stad naar het Hyatt bij de luchthaven. Makkelijker om hier naartoe te gaan, ook met gedoe met koffers enz. als we zondag weer naar de luchthaven toe moeten. We kunnen inchecken en krijgen een kamer met uitzicht op de skyline van Boston. We zetten de koffers neer en gaan dan met de auto naar de 'rental car return' en leveren hier onze wagen weer in. Wat een heerlijke auto was dit! en die heeft ons 2208miles/3553km gereden door New England.
Bij de luchthaven pakken we de bus die ons brengt naar de subway en gaan naar 'Chinatown'.

Wat zal hier eigenlijk op geschreven staan?

We lopen lekker door de straatjes en drinken een 'bubbletea'. Dit is een mix van gezoete thee, melk en tapiocaparels. Erg lekker!!
Dan zoeken we het restaurant die we ondertussen hadden gespot om te gaan 'hotpotten'. Wat is dat? Je kiest een smaak bouillon uit (wij hebben een gedeelde pan) met daarbij een keuze aan vlees of vis, groente, rijst/noodles, tofu en iets van wat er maar allemaal nog meer op de kaart staat uit. Je gaart je vlees/vis enz. in de bouillon en dat eet je op.

Dit was weer genieten!!
We lopen richting de haven en gaan een stuk van de 'Harbor walk' lopen tot aan Rowes warf waar we op de watertaxi stappen die ons naar het hotel brengt.
We gaan bij het hotel aan de kade zitten en genieten van de zon die langzaam ondergaat.

Dan lopen we naar binnen en gaan op de hotelkamer voor het raam zitten en dit uitzicht blijft gaaf om naar te kijken! de bootjes blijven heen/weer varen en langzaamaan wordt het ook op het water rustig. Dan gaan we op bed liggen en kijken weer terug op een heerlijke dag. Morgen verder met downtown Boston verkennen.